Anna

Hejsan, detdär jag skrev på bdb om att jag tydligen har stora feta fula äckliga fläskläppar, kan jag skriva här ;) Har tydligen fått min första hater på min blogg, hehe. Fick en kommentar där det stod det, på inlägget nedan. Tyckte det var lite roligt, visst jag har stora läppar, och jag gillar det :) Och på den bilden har jag i och för sig löshår på mig, men det har jag mycket sällan, för jobbigt att syssla med. Det roligaste med människor som kommenterar ovärda saker är att dom alltid är anonyma, stå upp för er själva tycker jag. nog om det.

Idag har jag vart hos läkaren, för jag har fått ett slags tinnitus ljud i mitt öra :/ hatar det, har ont i huvudet hela tiden. Iaf läkaren sa att min trummhinna var irriterad, och att jag hade vatten bakom den, och att jag skulle äta några tabletter i 1 vecka, så borde det lossna. en jäkla tur det! Stackars dom som har tinnitus. Idag har jag tränat också, det gick bra! Imorgon är det bara skola sen hem, men slutar ganska sent. Och i helgen hoppas jag att mina planer håller! Och en sak som inte är så kul är att jag har fått ett ' sträck ' i datorkunskap :s inte ens ett ig, haha. Hatar data, våra lärare är inte dom bästa där heller, så nu måste jag skärpa mig lite där. Annars är skolan bra! Så saknar jag vissa av mina vänner, tex Tora, Therese och Linnéa. Inte så länge sen vi sågs, men vi ses för sällan. Det får det bli ändring på tycker jag! Nu ska jag göra fransk manekyr på mina naglar sedan ska jag ringa ett samtal.

Pusspuss


En härlig höstbild.

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

Miss ya too

2009-02-26 @ 16:50:10
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0