Annis

Hallå! Nu sitter jag i mitt rum, efter en lång men mycket trevlig dag! Just nu använder jag ett program som heter Spotify, det är bra! Man söker på vilka låtar som helst, så kommer det upp. Det är as nice! Robin som fixade det åt mig, tack hurru! Idag så praktiserade jag, och igårkväll så bakade jag 2st kladdkakor och tog med mig till jobbet, för att tacka dom för den här tiden på något sätt! Dom blev glada, men det var bara en som gick åt.

Så den andra tog jag med mig. Igår när jag bakade så tänkte jag på min vän therese, som gillar kladdkaka. Jag har saknat henne, och hon har vart sjuk. Så idag efter praktiken så stressade jag iväg till tåget och sedan tog jag bussen till Sävja. Tänkte överasska henne och komme med en kladdkaka när hon var sjuk (A) Men när jag kom fram så var hon inte hemma, så jag gick tillbaka till bussen igen. Så kom bussen, och ut från bussen kommer Therese! Vilken tur jag hade, jag gick fram och kramade henne och så gick vi hem och pratade länge. Det kändes skönt! Och jag blev så glad över en sak, tack och lov!<3 Hon blev glad att jag kom med kladdkaka och att jag hälsade på. Det var trevligt, det gör jag gärna om! Jag bryr mig om dig så mycket ska du veta. Jag satt där och ville inte lämna min vän, så jag skippade träningen idag, men brukar aldrig göra det så fick inte dåligt samvete iaf, hehe..
Men jag vill säga förlåt till Emelie! För att jag inte kom idag, så förlåt söt! Får gottgöra dig någon gång sen för att jag inte kom. Efter jag hade vart hos therese så sa vi hejdå, och sen tog jag bussen tillbaka in till stan och blev hämtad av min pappi :) Så åkte jag hem och åt god middag, nu sitter jag här. Och ska snart ta en dusch och sen ska jag kolla på DH! Och imorgon ska jag vara med min pojke Robin.

Ha en bra kväll! ♥


(bild från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0