Bilder

Nu kommer lite blandade bilder som ja glömt lägga upp :p
Nu håller jag fortfarande på att leta efter min laddare.. har inte hittat den än. Och Robin är seg och svarar inte på msn, behöver hjälp med en sak :p Och nyss ringde min kusin Elli, jag ska åka till henne imorgon, ska bli roligt! :)


Robins mamma gjorde supergoda semlor!


Såhär gick jag klädd när jag var på praktiken :p


Robert :)


Robert köpte kaffe


Jag köpte en morotskaka, supergod!


Och så köpte jag juice :)


Tack för dagen på stan Robert! :)

Kommentarer
Postat av: Monié

Tack själv!:)<3

2010-04-20 @ 17:22:22
Postat av: Anna

:D:D:D <3

2010-04-20 @ 17:33:14
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0