Bus.

Nu känner jag mig duktig! För jag har läst ut engelska boken nu. Äntligen!! Fyfan vad den var dålig.. Nu sitter jag och försöker fixa lite bilder på mig själv, men jag har ingen insperation alls.. Så glömmer jag bort hur man gör hela tiden, haha. Imorgon är det skolan igen, vet inte vad jag ska säga om det. Nu sitter jag och lyssnar på en bra låt på Spotify, bra program tycker jag. Det är skönt att ha familjen hemma nu igen, fullt hus igen. Och nu är det nästan bestämt att jag ska åka med familjen till Kroatien i sommar.

Nu måste jag försöka fixa övningskörningskurs med, inte gjort det än. haha jag är så seg! Hoppas att mina grabbar kan komma hem till mig i helgen! Med mina grabbar menar jag Hg, Fisk, Pata och Robin, skulle vara nice. Jag och fyra killar, haha! Dom är så snälla. Jag är lite hungrig, kanske ska gå ner och ta något att äta, gud vilket tåkigt inlägg men endå lite tidsfördriv!



Gillar bilden, jag är en busunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0