duktiga jag

Hej alla glada och pigga! Nu är det bara 4 dagar kvar till helg, och bara 2 veckor kvar tills lov! Gud så skönt. Idag har jag praktiserat, och min lärare kom och hälsade på. Och jag fick bara bra kritik! Blev så glad, var lite nervös, men allt gick toppen! Efter det åkte jag in till stan, träffade Linnéa min baby. Jag gick och köpte underkläder, I love them! (Robin ska få se på lördag) Men det vi skulle köpa till Linnéa hann vi inte för stunden. Men hoppas vi hinner på måndag. Efter linnéa hade gått så gick jag till Friskis och gymmade, fan vad bra det gick! Svettades som bara den, körde hårt. Efter det sprang jag till tåget, hann med som tur var. Åkte hem och åt middag, gott! Så ringde jag till the one and only. Robin! Han var på bra humör, och vi pratade lite. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0