Glad Anna.

Just nu denna kväll känns det som att livet leker! Och därför tyckte jag att denhär bilden passade mycket bra. Jag brukar aldrig lägga ut sånna bilder på mig, där jag ser naturligt glad ut :p Men nu kom det en bild som Emelie tog!

 Ikväll har jag tagit en skön dusch, fast första tränade jag! Gick la bra. Sedan åkte jag hem med min kära pappi. Åt middag, pratade med min vän Therese (Nightfalls.blogg.se) hon är en underbar vän. Så pratade jag med Linnéa lite via sms, vet inte vad det är, men något är fel. Lilla gumman jag älskar dig<3

Så kollade jag på Top modell, men Marjouri eller vafan hon heter borde åkt ut! Hon är ju ett nerv-vrak.. hur ska hon kunna klara en modell kariär? Nu sitter jag och pratar med Robin på msn om hur fånig jag är, haha.. Men han är fånig med! Imorgon börjar jag kl 1 så jäkla skönt! Så imorgon kan jag sova. Men mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Så jag måste fixa det innan jag ska sova.

 Ha det så bra, Natti!


En glad anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0