Min bästa lördag!

Nu ska jag skriva om min lördag, som inte var som någon annan lördag.
Idag så var det 1 dag innan den 8 februari då jag och Robin har hållt ihop i 3 år. Jag kan fortfarande inte förstå, det är så mycket! ♥

Vi träffades i Storvreta vid kl halv 2 tiden, han trodde jag skulle sitta på tåget, men dagen börjar med en liten överasskning, jag kom där på perongen och där satt han, den finaste jag vet. Vi klev på tåget och åkte in till stan, Uppsala i mitt hjärta typ. Vi hade bokat ett rum på Grand hotell Hörnan. Vi gick dit och fick en nyckel och gick några trappor upp, öppnade dörren till rummet, det var ganska så litet, Men mycket mysigt. Jag trivdes så bra där (vill sova på hotell oftare, hehe) Det var så skönt att det bara var vi 2, helt ensamma.

 Vi gick iaf dit och lämnade väskorna m.m och sedan gick vi till Royal. För vi hade bokat biljetter till filmen ' I taket lyser stjärnorna ' jag tycker den var grymt bra. Jag grinade som en liten sak, den var så sorglig. Robin tyckte det med, Så gjorde jag en stor tabbe när jag skulle gå ut från salongen. Dörren ut från salongen är ju svart, och den var lite glansig. Och mina ögon var inte riktigt med, så när jag skulle gå ut så trodde jag att dörren var en hall, och jag gick rakt in med näsan i dörren! haha gud så jag skrattade, Robin med. Han sa - Vad gör du!? :'D och skrattade ut mig.. Efter filmen gick vi och köpte 2st semlor som vi skulle ha till kvällen. Vi lämnade dom på rummet sedan gick vi till den mysiga grekiska resturangen Tzatziki. Jag gillar miljön där inne. Vi satt och köpte samma maträtt, den var super! Fast jag orkade bara halva, robin fick äta lite av mig med (A) Det var trevligt att gå på resturang med honom.

Så var de dags att ta sig hem till rummet, det var ganska kallt ute. När vi kom hem så började vi öppna våra xider som vi hade med oss, det var gott. Sedan satte vi på Tv:n och melodifestivalen var i full gång! (robin gillar inte det, men han blev tvungen) sry älskling. Vi satt och tittade och åt våran semla, den var mumsi! Men jag förstår inte att någon kan tycka att Ugglas var bra! omg säger jag bara.. jag och robin gillade henne inte, Alcazar var lätt bäst. Vi låg där och hade mys på det ena och det andra sättet, haha. Så slog klockan 00:00 NU ÄR DET 3 ÅR! ♥  Vi öppnade vinet och skålade och drack. Det kändes så rätt, 3 år med dig. Efter det hade vi en underbar natt. Älskar att sova med dig, det har jag sagt hur många gånger som helst, men säger det gärna igen. Vi vaknade vi halv 10 tiden, och åkte hem till Robin runt halv 12. Var där nästan hela söndagen, och bara kände hur mycket jag älskar dig, och hur mycket du älskar mig.

Tack för helgen, du är guld Robin! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0