Min pojke kom hit

Igår så kom robin hit på kvällen, han hade med sig pizza till kvällsmat. Det var supergott! Tack för det älskling. På kvällen så kollade vi på Patrik 1,5 den är så bra. Ska se den igen sen! Sedan hade vi mys och sov. Idag så vaknade jag ganska många gånger, först av telefon och sen av att någon baknade på dörren, det var städhjälpen som kom. Hade helt glömt bort det. Vi åt frukost och sen så började vi färga Robins hår, för han ville ha svart. Det gick bra, och han är snygg! :*
Sedan lagade jag mat, det blev också bra. Och robin håller på at fixa lite med min blogg. Nu ska vi gå ner och spela Wii, Sen ska vi kolla på en film och på lost!

Hejsvej


Robin (A)


Pizza!


Hårfärgen


                Före                                                                                Efter


Jag är fett skillad i köket :p


Pussss<3

Kommentarer
Postat av: zH4maN vïRr3^

Fan robilicous vi saknar ju dejH ;<

ps. Fu .. /affe DS. ;>

2009-02-20 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0