Min Söndagskväll.

Jag kom hem, och åt middag inne hos min mormor och morfar. Det var gott! Sedan gick mina småkusiner och busade. Jag gick in till mig och försökte hitta undertext till filmen Bolt. men de fanns inte! Mina kusiner ville se den, men dom kan ju inte engelska helt utantill.. Så dom får gå på bio ist och se den! Efter det så ringde jag till Frida, hon kom hit runt 8 tiden. Då kollade vi på filmen Patrik 1,5. Den är super, se den! Andra gången jag sett den, lika bra. Kärlek på hög nivå i den filmen.

Efter filmen så spelade vi Wii i nån timme, det är så roligt! Galet :) Nyss åkte frida hem, tråkigt. Nu ska jag packa, tömma diskmaskinen, dammsuga, fixa all tvätt och sen ska jag sminka mig och åka in till Stockholm till min kusin, Woho! :)
Så nu måste jag börja iaf jag ska få någonting gjort.. (jag har inte hittat min kamera laddare..)

Pusspuss ♥



Rosorna som jag fick ♥


Lite gott som vi fixade till filmen, b.la Fruktsallad!


Då var vi klara med att spela Wii och då ville vi sova, men vi låg och pratade
ganska länge, En trevlig kväll. Tack Frida!

(btw.. Dåliga bilder som är tagen med min mobil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0