Skola

hejsan, jag är helt slut! Att börja skolan igen efter ett lov är så jobbigt. Stannade iaf kvar hela dagen! Duktigt av mig tycker jag. Allt var bra i skolan förutom att vissa är väldigt jobbiga. Idag är det Fettisdagen, så jag hoppas att alla har fått en Semla! Jag har ätit en semla iaf, tror det finns en åt mig i köket också, nice. Åkte till Robin ett tag efter skolan iaf, bara typ 2 timmar. Jag köpte semla och tog med mig dit :) Ibland är jag snäll!

I veckan blir det skola och träna, känns inte så pepp alls. Men i helgen kommer det nog att bli nice! Ser fram emot det. Imorgon får jag iaf träffa mina sötnosar på badmintonen, roligt! Jag har inte mycket mera att skriva om just nu. Men kanske sen, så ha en bra kväll!



en lite ovärd bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med dina äckliga fula fläsk läppar





fjortis

2009-02-25 @ 11:40:29
Postat av: Linnea (syster)

HAHAHAHAHAHAHAHA

otroliga fläskläppar, fyfan va äckligt gumman :)



seriöst?..



hahahahah, vilket liv man kan ha!

2009-02-26 @ 16:48:46
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0