Tjejmys!

Hejhopp!
Nu ska jag berätta lite om i Onsdags kväll när mina kära vänner kom hem till mig :) På onsdagen på morgnen så spelade jag badminton med Robin och hans mamma, det var kul! Jag kom hem runt kl 3 och tog ett skönt bad. Så ringde jag till Tora som kom hem till mig runt kl halv 5 tiden, hon sminkade sig och vi satt och pratade och umgicks. Runt kl halv 6 så ringde sötnosen Therese, hon hade gjort en liten tabbe. Hon skulle ha åkt halv 18:19 tåget till Vattholma, men ist så hade hon blivt stressad och hoppat på 17:19 tåget och tagit fel på tiden :p Så hon ringde till mig och ja att nu är jag i Vattholma, haha så min morfar åkte och hämtade henne. Hon kom hit, och vi dukade och gjorde fint. Sen vid 7 tiden så kom Louise,Linnéa och Linnéa.

Vi åt mat, tacos och kollade på en massa fjortis klipp på internet, underhållande! Sen så spelade vi Mariocart på Wii! Det är roligt. Sen så åkte Louise Linnéa och Linnéa hem. Och Therese och Tora stannade kvar över natten, vi satte på oss våra nattkläder och posade i dom (finns kort, men tror inte jag lägger ut dem) haha. Nästa gång blir det pjamas party tjejer! Vi somnade runt halv 3. Och dagen efter tog vi en massa fina kort. Ni får se sen :)

Puss puss!


Mina kläder för kvällen!


Tora gjorde sig fin fin!

söt


My girls!


Tacos<3


Wii! Tora ägde haha, det var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0