6:05

morn

Idag är jag verkligen väldigt trött, mår inte helt hundra känner jag. Skulle behöva vara hemma idag. Men jag vill så gärna träffa therese efter praktiken, så jag ska kämpa! Ringde Robin iaf igår kväll, han är så mysig på kvällen ibland. skulle vilja sova hos honom jämt, hehe.. Idag slutar jag 16 igen, känns ju inte så kul när man är helt slut, tur att jag är ledig imorgon! Men det är träning på kvällen, så jag måste bli bra tills det. Min kära vän Emelie '' Switchsweet '' är sjuk! Tycker så synd om henne, puss på dig! :*

Nu måste jag sminka mig, och sätta upp håret, sen ska jag försöka hitta mina byxor :o ♥

Kommentarer
Postat av: David

Du är inte ensam om att vara trött:O

2009-01-20 @ 06:14:00
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0