duktiga Anna

Nu är det så att jag tycker att jag har vart en duktig flicka idag. Dagen började med att jag vaknade runt nio och kunde inte somna om. Så jag gick upp och tog ett bad, tog i en inpackning i håret som jag sedan lät sitta i 20 minuter. Håret blev så mjukt och skönt! love it. Sedan har jag:

● Städat mitt rum
● bytt nya lakan
● tömt diskmaskinen
● städat bland mitt smink
● packat saker
● och nu ska jag läsa en bok som vi har fått i uppgift att göra
● och sen ska jag träna!

Det var väl endå ganska bra gjort tycker jag! ☺




Och såhär ser jag ut just nu. Nybadad och glad! Vet att jag ser lite ut som en fjortis där.. Men emelie sa att det var för att jag hade allt hår bakåt, och jag brukar aldrig använda diadem, hmm. Aja skitsamma! Nu ska jag läsa, sen äta något.

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Du glömde att jag sa att du var söt! hallå sweetiepie! <3<3

2009-01-21 @ 17:31:03
URL: http://theoutshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0