Godmorgon


Jag orkade verkligen inte bråka med ''error'' saken igår. Så jag skriver nu istället!
Igår träffade jag underbara Therese på stan runt 4 tiden. Det snöade som bara den och vi bestämde oss för att gå till storken på en gång. Där inne var det ganska fullt, men vi fick ett bord tillslut. Där satt vi och tjötade om killar, livet, och allt annat som har hänt när jag var borta! :) Vi satt där i nästan 2 timmar. Sen bestämde vi oss för att gå ut i kylan igen. Jag hittade en present till Yvonne, hon ska få den idag! Och sen köpte jag 2 linnen och 2st tröjor. Sedan drog therese till bussen och jag drev runt på stan lite till, kollade runt lite. Bokade en make up rådgivning för mig på The body shop på måndag klockan halv 5, fick det i present. Ska bli spännande! Tack för den dagen Therese, verkligen mysigt att träffa dig igen. Glöm inte att jag tänker på dig! ♥


Mitt fika (A)
orkade inte allt :(




Domhär köpte jag också. Den vita hade therese på sig en likadan igår, den vara bara så snygg. Så jag köpte både en svart och en vit. Så hittade jag 2 linnen också, som jag ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0