Hallå!


Nu har jag kommit hem, Efter en helg med mycket saker på schemat. Lördagen började med att gå upp halv 7, började att jobba klockan 8. Allt gick bra på dagen, jag jobbade till halv 5. Då kom min mormor och morfar och hämtade mig. Vi skulle till Knivsta och fira min kusin Johan som fyllt 11 år i måndags! Så dit åkte vi. Och nu kommer det lite bilder från den kvällen. :)




Jag tog lite kort


Erik och Johan, det är johan längst fram :D


Min minsta kusin, han är en tuffing! :o


Busiga barn!


Så var den en supersöt bebis där, älskar!



Det var mycket trevligt, god mat och god tårta! Men jag var ganska trött efter dagens jobb, så vi åkte hem vid 8 tiden. Och på hemvägen så skulle vi hämta Robin, han skulle hit och sova hos mig!


Jag och Robin, eller ja typ bara jag. För robin gömde sig.
Tack för helgen Robin N.

Vi hade mysigt, och kollade på Bolt superhunden! Den var verkligen rolig, Se den!
Och idag vaknade vi kl halv 1 och Robins föräldrar skulle hämta oss halv 2 för vi skulle till Robins mormor på middag. Vi fick stressa där på morgonen, men vi hann! Det var god mat där också, och trevligt. Där var det också en bebis, Som heter Ibrahim, vet inte hur det stavas. Men han var så gullig, stor hade han blivit också! Efter det drog jag hem till Robin ett tag, och nu är jag hemma. Är trött, men är ledig imorgon. Någon som vill träna friskis med mig imorgon? :)

Nu sitter jag i min säng, och har världens Beslutsångest. I hate it.

Kommentarer
Postat av: robin n

tack anna!

2009-02-01 @ 01:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0