jaha

nu är denhär dagen slut. Och den var bra tills jag kom hem, synd att allt kan ändras så fort. Nu har jag suttit och pratat i telefon, med lisa. Tack för det, verkligen! Och nu hoppas jag på en förbättring, vill vara den jag är, en glad Anna. Inte en ledsen liten tjej. Det håller inte i längden alls! Man ska inte behandla sig själv illa, men endå så gör man det. För man vill så mycket. Nej nu ska jag sluta tänka och gå och duscha! Som jag velat göra länge, men det har inte blivit av. Och jag är arg på att gossip girl och desperate housewives inte har kommit ut? dom brukar ju komma varje måndag :s känns ju inte så kul. Jag ska nog börja läsa ikväll, Fick en ny bok idag ' Räcker det om jag älskar dig?' Av katarina såklart! Den sista boken som jag kan läsa av henne. Hoppas den är lika bra som alla andra! Nej nu ska jag hålla käften ett tag, haha ni har nog annat att göra än att lyssna på mig :)

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0