klart!

Äntligen klart! Det tog mer än en timme. Skönt att slippa göra om dethär på ett bra tag kan jag ju säga. Nu sitter jag och lyssnar på radio, och pratar med Emelie på msn, och sms:ar med robert :) Trevliga människor domdär! Undrar hur Robin har det, ska träffa honom imorgon. Hoppas att det blir mysigt. Och imorgon ska jag också jobba 8-16:30 och efter det så ska jag till Knivsta för min kusin har fyllt 11 år. Så vi ska dit och sjunga för honom, ska bli trevligt att träffa små kusinerna igen! Nu ska jag nog läsa bok, och tänka på något annat, är helt slut nu. Borde äta lunch med.

Skriver antagligen ikväll puss! ♥


mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej anus! haha klart att jag är en trevlig människa:D

Du förresten jag ska nog skaffa kort på Friskis och Svettis och då är det du och jag och träning och snack som gäller! Hör du det anus!<3<3

Älskar dig!<3

2009-01-23 @ 20:53:43
URL: http://theoutshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0