My day

Hallå eller!

Idag åkte jag in till stan som jag sa, gjorde en liten tabbe bara. Men det behöver vi inte prata om här, haha. Träffade iaf Tora på stan runt 3, vi gick och fikade på Café Linné. Det var gott. Hon är så mysig!


Mysis åt semla! Älska


Jag åt en taco paj, den var helt okej!


Sedan efter vi hade fikat och snackat av oss, så skulle jag på make up rådgivning på The body shop. Tora följde med mig dit ett tag, hon stod och kollade på. Och jag tycker det blev fint! Men det syns inte så mycket, för min kamera var urladdad så det fick blir inte så jättebra Cam bilder tyvärr.. Det var en vardags sminkning :)


Så såg jag ut.


Jag hade fått skuggade ögon, med bruna nyanser och blå/grön. För det framhäver min blåa ögonfärg. sen hade dom på en massa mer, men kommer bara ihåg hälften. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0