Tack!

Hejsan igen!

Efter än ganska lång tid. Jag har vart i Florida i 2 veckor på julovet. Om ni vill se bilder m.m så kan ni gå in på min bgb finns länk längre ner!

Igår var jag och Robin på bio, vi gick och såg ''Allt flyter'' den var verkligen super. Man skrattade mycket av den, och sådana filmer är ju så bäst! Man blev glad av den. Jag tycker verkligen att ni borde se den. Jag och Robin gjorde också en tabbe.. Vi beställde biljetter via Internet, med hans presentkort. Och jag gjorde det, så måste man ju ta med sig det för att få biljetter. Men när vi sitter på tåget så säger Robin

- Tog du med presentkortet?
Anna - Nej gjorde inte du?
- Nej det gjorde jag inte.
Anna - lyckat!

Men som tur var så gick det endå, jag hade vart duktig och kommit ihåg plats och rad m.m så de gick endå! sedan åkte vi hem till honom och hade mys.

Nu skulle jag bara vilja säga, Tack tack tack Robin! Som ni ser så har jag bytt design på min blogg. Men det är inte jag som har gjort den, nej så begåvad är jag inte när det gäller bloggar! Det är min Robin som har gjort den, han började igår och blev klar idag! Och, ja vad ska jag säga. Jag älskar den ffs! Kunde aldrig ha gjort det så fint som du. Tack verkligen<3
Jag älskar dig du ställer alltid upp, du är guld.


Nu ska jag ta en skön dusch! ha det så bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0