Banan och Choklad = sant

Igårkväll bestämde jag och Robin att vi skulle göra banan och choklad, och om någon inte har ätit det så borde ni ta och göra det! Och om ni inte vet hur man gör så ska jag visa ;>


Sätt ugnen på 170 c. Dom ska vara inne i ungefär 15 min!


Detta är vad man behöver, bananer,Choklad, Folie en ugn och en plåt ^^


Banan är min favorit frukt!


Man skär ett snitt i bananen i mitten och delar på den


Sedan delar man på chokladen och lägger det i mitten och trycker ner dom en bit.


Sen lägger man dom i Folie, och ställer in i ugnen!

Btw, är det bara min statistik som inte fungerar att visa?

Kommentarer
Postat av: Maha

Guuud vilken fin design du har !!! Adda gärna min msn!



Hej! Nu är det såhär att det pågår en tävling,och om ja vinner något så kommer jag att dela med av priset med en av de som har röstat ! Så rösta nu!!!! http://www.ridstovel.se/?boot=10524

2009-07-06 @ 21:15:12
URL: http://mahass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0