Fint väder idag, från och till ;)

Idag vaknade therese vid 7 tiden, fatta kl 7!? :o jag vaknade inte då. men kl halv 8 vaknade jag av att hon knallade runt i rummet, haha :D Jag gick upp, satt och kollade på H&M.s nya höstkläder, beställde en del, Therese med! Sedan fick jag för mig att jag skulle ut och springa i slingan, vilket jag gjorde. Det gick bra men var jobbigt!

efter det kom jag hem och åt frukost, det var fint väder så ja och Therese gick ut på gräsmattan och satt och läste bok och solade. Ska nog ut snart igen! :D jag är ganska glad idag, trots att jag är sliten, trött och saknar R, och att min älskade dator är cp! Den vill inte funka att vänsterklicka på :( så nu är allt knäppt.. Hoppas den slutar att knasa sig snart.


Mitt sommarhem ^^




Jag :)



man är ju snygg när man sitter och läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0