Gårdagen!

Igår började jag och Therese dagen med att åka till Göksäter, köpte lite saker där, det gör man alltid. Sedan åkte vi hem och bakade banankaka, mumsigt blev det! Sen gick vi hem till jim och satt på hans rum och pratade och kollade på en massa bilder från Thailand, han var där iår, såg jävligt nice ut måsgte jag säga! Sedan runt nio tiden så ringde mamma och sa att det var kvällsfika, vi gick hem och åt lite och tog det lungt. Sedan skulle vi ner till Ellös puben, skulle träffa några av mina vänner. Det var ganska många där, och jag hade väldigt trevligt hela kvällen, några var lite för fulla, men sånt händer. Tycker de blev en lyckad kväll, så fick ja träffa nästan alla vänner :)



Singing in the rain? det regnade nästan hela dagen..


baka :)


jag mosade bananer


det var roligt tyckte jag :p


kakan före


kakan efter :p


den blev god!


jag jim och israel, de ser lite skumt ut, jag vet. Men jag ville fotas med jim, men
han ville inte, då kom israel, hehe


jag och Israel


Jag och Mattson


Eas och jag dansade lite


det var några som dansade, sen blev det fler och fler :)


sedan satt sig alla ner, haha fattade inte varför ens?:p


jag och Mattson igen, (tror han hette Johan) och jag och therese tyckte att han
liknade peter jöback lite, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0