Soligt!



Idag var det äntligen fint väder ute, men det som är så dumt är att man nästan inte kan vara ute, för det är så jävla mycket Mygg!! jag hatar dom.. jag hatar dom så mycket.

Idag vaknade jag och Lisa halv 12, och vi åkte in till stan kl halv 3, jag och pappa skulle gå och klaga på min sony eriksson telefon (den stängs av hela tiden) som alla andra som har en sådan mobil, dom har samma problem. Så jag hade hoppats på att få en ny mobil.. Men nejdå, dom har tydligen rätt att lämna in den på lagning 3 gånger, innan jag får byta!! fan då. För andra som lämnat in den så fortsätter problemet likadant igen, så nu ska den vara inne på lagning i ca 3 veckor, så nu har jag min gamla Nokia mobil som man kan byta skal på, haha den är ganska skön. Men jag vill endå ha min andra, eller en ny älskling.

Men nu ska jag göra annat, eller sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0