Stockholm

Jag och Robin åkte till Stockholm igår på dagen, vi skulle till min kusin Ellinor som bor där. Jag och Robin gick runt på stan, och jag hade på mig för varma kläder så jag impulsköpte en tunika på gina, haha. Men det var så skönt med svala kläder! Vi gick till filmstaden södra där vi skulle ses för vi skulle se män som hatar kvinnor. Jag måste säga att den var superbra, spännande och bra gjord. Man kände igen väldigt många kända svenska skådespelare i filmen, vilket är kul. Jag har läst boken och det är ju alltid så att dom tar bort en hel del,  vilket är lite synd. Men den är sevärd!

Vi åkte hem till Elli efter bion, och hon hade med sig Rikard, hennes bf kan man nog säga, han var trevlig :) Vi åt en god tacopaj till middag och hyrde filmen Benjamin Button, den var också bra! Den var söt, som en saga. Fast endå lite sorgligt slut. Den borde ni också se! Vi drack te och myste, fram till halv 2, då vi bestämde oss för att sussa. Gick upp 10 över 1, hehe sedan åkte jag och R hem.



Jag och älskling



Hallon och vindruvor, supergott!



Stockholm :)


Insane :o



Kommentarer
Postat av: L

åh, det ser riktigt gått ut : D

2009-07-19 @ 11:41:27
URL: http://behindblueglasses.blogg.se/
Postat av: L

gott * haha

2009-07-19 @ 11:41:41
URL: http://behindblueglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0