Leksand! :D

Här kommer många bilder från helgen i Leksand! ;D


Alla 4 träffades vid tågstationen runt 3 tiden på fredagen. Det var Bengan, Martin Robin och jag! Tågresan var trevlig och busig, det tog ca 2,5 timme att åka dit!


Jag läste (A)


Väl framme i Leksand var inte robert där en, men han var påväg! Så vi tog lite kort och hade roligt!
Pojkarna busade!


Hehe (H)


Jag och Robin var häftigast! :o <3


Lilla jag :D


Jag och sötaste!
Haha finn ett fel? ;)


Sedan kom robert! Han övningskörde, gjorde en liten tabbe men sedan gick det gallant ;)


Vi åkte till Roberts skola, den var fett fin. Ganska stor! Estetarna hade en konsert så vi gick dit och kollade läget! Haha bilden är lite rolig ( det ser absolut inte ut så i hela skolan!) hehe.. Det är treorna som har busat, dom går ju ut. Så hade dom lagt sur strömming någonstans så de stank på ett ställe X)


Äntligen hemma hos Robert! Som jag förväntade mig så var hans hus sjukt snyggt! I like it. Skulle inte säga nej till att ha ett sånt hus. Det var mysigt och låg precis bredvid en sjö! Vi var där hela kvällen och hade mys!


Här sov vi, i den så kallade lillstugan! Där robert brukar bo. Det var supermysigt där med, vårat lilla crib haha :D


Sånhär stil är bara så jag, det ska vara nytt och snyggt! :D


Deras nice kök :D

'
Den som var mest häftigt i hans badrum var lätt Ångduschen! Den provade jag och Robin minsann! :D Det var så skön,


Och lampan i duschen bytte färg, så vattnet såg ut som kristaller :D


Vi gjorde tacos på kvällen, haha och vi skrattade så mycket när Martin sa -
Jag steker, jag steker! (det kan man ju tolka på olika sätt) han stekte köttfärs i brillor iaf och såg ut som en stekare! :D sen stekte jag, och då sa jag - Jag steker, jag steker!


Sedan drog vi in till The city! Och träffade några estetare och spelade brännboll, det var kul. Men jag spelade inte (hade sämst skor) och det var galet mycket mygg, man blev ju uppäten! :p


Martin busade lite i mörkret ;)


Vi sov ganska länge på lördagen, alla var trötta. Det var superfint väder hela helgen! Då var vi ute hela dagen och badade i vattenspridare och stekte i solen, vi badade också i sjön! Det var kallt, men man är ju ingen pussy! :D
Och Anjo (hunden) som bodde granne med Robert kom på besök lite då och då :)



Killarna busade :D


Bengan var på G! ;D Och ser ni den lilla vita fyrhjulingen i bakrunden? Den har jag kört själv! (A)
Superkul var det :D



Haha, om ni kollar på denna bilden noga, så ser ni en rolig kanske opassande sak XD Vi märkte det efter ett tag, haha få se om ni fattar grejjen ;)


Jag hade på mig min fina bikini :D


Vi cyklade också in till Leksand, tog typ 20 min kanske, Robin körde mig på pakethållaren, lite ont i rumpan :p Det var en medeltidsmarknad i Leksand denna helgen, det var massa tält, och människor klädda i gammeldags kläder, typ som live? så kunde man köpa sånna kläder, och smycken och gammeldags mat :D rolig ide tycker jag, så skulle Nordman spela på kvällen också, men vi stannade inte kvar där så länge. Vi åkte till Hemköp och köpte lite mat! Jag gjorde en god potatisgratäng :D



Robert steker ;>
Det blev potatisgratäng, kött och bea sås :D


Dom grillar med ballen? XD
haha den låten är verkligen sjuk :p


Sen på kvällen så blev det lite för busigt, hehe :D Va uppe ganska sent, skulle egentligen på en fest, men det blev inte så, så vi busade för oss själva, hade en massa diskussioner och lyssnade på bra musik! :D


Jag hade på mig en fin klänning som jag hade lånat av jull :D Sen på kvällen så hörde jag ganska fel när vi skulle sova XD jag minns inte helt vad han sa men de va något i denna stilen ( killarna diskuterade ngt, jag halvsov) Bengan sa ngt som - Aa och han pumpade Acon, då hörde jag ''lite'' fel '' så sa jag ut högt

Anna- Va, sa du att jag luktade Bacon!? XD
haha sen skrattade alla :p jag med..


Sen blev det söndag igen.. Tyvärr så var det dags att åka hem då. På söndagen så var vi ute hela dagen med, tog det lungt, packade sedan skulle robert köra oss ner 1 och en till stationen på sin fyrhjuling (hans föräldrar var borta) så martin hoppade på fyrhjulingen först, så började jag bengan och robin gå i den varma solen!

 Men vi hann bara gå i 5 min sedan kom roberts granne och körde oss till leksand city! Vi var lite hungriga och det var ett tag kvar tills tåget skulle åka. Så vi bestämde oss för att köpa pizza, men när Martin skulle ta fram sin plånbok men han hittade den inte, och kom på att den låg kvar på Roberts skrivbord!! Lite smått panik? + robert svarade inte på mobilen.. så när vi satt där så åkte han plötsligt förbi på sin fyrhjuling, så martin sprang ut och fick sin plånbok. haha tur där :D så åkte vi hem, och tåget var ju så jäkla varmt!! Höll på att få värmeslag. Sedan kom man hem och var helt slut.

Det var iaf den bästa helgen på väldigt länge, och det måst vi göra om! :D  Har inte skrivit allt som hände, de skulle bli för mycket! Puss på er grabbar och tack för helgen :D

Nu ska jag äta middag, läs och njut! :D Puss puss ;*

Kommentarer
Postat av: Monié

HAHA, klart vi grillar med ballen ;D



Kanonhelg verkligen ! Tack för den, Puss o Kram <3

2009-06-02 @ 19:28:14
Postat av: Anna

Aw, ja det var det verkloigen Monié! :D Det får vi göra om, ja ni gillar att grilla med ballen ;D haha puss och kram :*

2009-06-02 @ 19:54:35
URL: http://ynkipynki.blogg
Postat av: kallio

lät som en trevlig helg ;D

2009-06-08 @ 21:31:15
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0