My day

Idag vaknade jag med min man, vi var sega upp ur sängen, hehe.. Sedan gick vi ut och solade och badade i det fina vädret, (fast robin badade inte så mycket, badkrukan) hihi ^^

Efter det så bestämde jag och robin oss för att gå på picknik uppe på tipptoppen i storvreta, det var trevligt! Men mycket varmt.
 Annars så är jag lite trött, ledsen och arg. Orkar inte att skjuta upp på saker, vill ju att allt ska bli bra. Men just nu känns allt hopplöst, är det så svårt liksom? pallar inte.


Jag på tipptoppen!


<3


Mina snygga naglar!


Älskar min skjorta


Onyttigt ^^


Babe


fika :)


Tipptoppen, lite roligare på vintern, då åker man pulka!


Emilia :)


Jag och Emilia lekte :)


Skönt var det!

Kommentarer
Postat av: TrollMannen

Fika på tipptoppen.. utan kanelbullar? Usch! sen sket ni väl i hallonsaften också? :p

2009-06-27 @ 21:08:54
Postat av: Anna

haha, ja det hade vi inte heller :o slut! x'D

nästa gång!

2009-06-27 @ 21:13:59
URL: http://ynkipynki.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0