My day



Idag vaknade jag av ett sms runt halv 11 tiden, min mamma har cyklat 9mil idag! Grattis till henne och hennes kompisar som kom i mål! Bra jobbat. Jag vaknade iaf och tänkte, hmm måste jag inte plugga idag? men nej, det måste jag inte, har inget kvar!! :D Så jag bestämde mig för att göra american pancakes till frukost, det blev bra och gott! Resten av dagen har jag badat, tagit det superlungt. Sedan kom robin, jag gjorde wook till middag det var gott! Sedan har han suttit länge och lekt med min nya bloggdesign. Får se när det blir klart ;> 

Elin har 2 tjejkompisar här också (min lillasyster) och dom ska tälta ute i trädgården, haha smart i detta vädret? ^^ kommer kanske sluta med att dom springer in och sover mitt i natten.. jaja sånt händer väl alla! Nu ska jag gå och ta bort smink m.m, är tröttis.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0