Anna

Jag gillar min mössa, som min kära pojkvän har snott. Men idag tog jag den (A)



Imorse när jag vaknade mådde jag inte så bra, kände mig så trött och hade sån huvudvärk. Mår inte helt hundra nu heller, men jag ska till skolan imorgon och träna! Vill träffa my friends i skolan och Mina andra vänner på badminton. Vill träffa min söta Emelie! Kom ihåg du är stark, du klarar dig fint. Idag låg jag och segade mig i sängen ett tag efter Robin åkt, han åkte vid 12 tiden. Robin skulle på fyrishov idag med sin klass, han hade haft roligt! Jag satt och fikade med Yvonne ett tag också, te och bullar = mums! Sedan åkte hon och jobbade och jag klädde på mig mycket kläder för det snöade ute, hade på mig min mössa med. Kom till skolan runt 15:10 och sen började data lektionen, de är så tråkigt. Men man måste ju ha betyg i det också.. Sen åkte jag 115 hem till Robin och var där i ca 1 timme, sen kom min pappa och hämtade så åkte jag hem och åt mat med min familj :)

Nu ska jag gå ner och ta ngt att äta på, en banan tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0