hallå!



Nu sitter jag i skolan med mina klass polare. Vi har egna studier! Blir inte så mkt gjort, sitter mest och nödar 8-)
Men de är skönt. Imorgon är jag ledig! gott som fan. idag är jag lite tröttis. Men på första lektionen hade vi idrott, och då hade vi massage! Lisa masserade mig med olja nästan över hela kroppen, så man låg där i endast ett par stringisar, Grr! ;) det var superskönt. (avis nu robin?) haha! Sen masserade jag in lisa, hon gillade det också! hihi.. Men nu ska jag dra ett ta, har snart svenska, men jag ska till läkaren, så kan inte vara med X)

Pussy!

Kommentarer
Postat av: lisa!

hihihih! jeeeeäääz! i like it ;D

2009-03-19 @ 12:32:41
URL: http://lisaerikaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0