Ja

Här ligger jag och gör laser!


Nu ska jag beskriva mitt förra inlägg. Och det var inte Aj! Det är nämnligen så att jag har gjort laser idag. På Laserummet i stan! Och gissa vart? Jo bikinilinjen (alltså utanför trosorna) om man säger så. Så nu är man snygg och len, haha! Och det gjorde inte alls ont! Kan man tänka sig. Det sticktes lite, och kändes varmt. Eftersom att hårsäckarna blir dödade för laserns värme är 70 grader! Så de känns varmt. Men inte så att de bränner. Yvonne (robins mamma) följde med och höll mig i handen, tack! <3

Jag är glad och nöjd med behandlingen, lätt värt. För det är nämnligen permanent! Efter 3-4 behandlingar ska det inte växa ut hår igen. Det kostar 833kr per gång, och hur många gånger som behövs är beroende på hur man är.

Nu vet ni! Och nu ska jag plugga,och jag saknar min Robin.
 Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: TrollGubben (växte upp och orkade inte vara unge)

Du skaffade inge discokula där nere då?.. DiscoLazer!

2009-03-24 @ 22:22:30
Postat av: anna

haha nej jag gjorde ju tyvärr inte det! Nästa gång kanske ;)

2009-03-25 @ 11:38:30
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: anna

haha nej jag gjorde ju tyvärr inte det! Nästa gång kanske ;)

2009-03-25 @ 11:39:14
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Petro

var ligger laserrummet? Eller har de ngn hemsida eller så? :)

2009-03-30 @ 19:40:30
URL: http://lookinggood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0