Kärlek :*



Nu sitter jag i skolan och maria står framme vid tavlan och ska ha en redovisning för klassen, men de går inte så bra för dom får inte igång storbilden som dom ska ha, Glhf maria, haha! <3 Nu är emelee där och hjälper till med. Vi ska också redovisa snart, om att Åldras. Igår sa Maria en så (o) smart sak, jag och Jull skulle gymma. Så hade jull glömt skor, så sa jag det till Maria så hade hon precis snackat med Carro i telefon. Så sa maria till mig - Men det är rea på trosor på Gina, bara 29 kr! Jag kollade på henne och sa, - vad har det att göra med att jull har glömt skor? då började båda att skratta! haha så skön Maria :)

Jag och jull tränade iaf igår, det gick bra. Tack för sällskapet de får vi göra om! Imorse hade jag sovmorgon, men jag åkte till Robin och gick upp kl 6 ist för 8. Åkte tåget till han, han blev nog förvånad när ja kom in till hans rum när han låg och sov. Jag la mig med honom och sov med honom. Sen åkte vi bussen till skolan. Ska till honom ikväll, jag älskar dig och du är det bästa som finns, du är underbar!

Nu ska jag ha redovisning. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emma

vill du bli veckans blogg? kika in. :)

http://missemmasvarld.blogg.se/2009/march/veckansblogg-v13.html



kram emma

2009-03-17 @ 15:15:44
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0