lite blandat!

Hej, eller go'kväll typ :p

Nu sitter jag i sängen med en stor handduk i håret, har badat för ett tag sen. sjukt skönt! Ska snart plugga lite Med:gr har prov på onsdag! känns si sådär att plugga i helgen m.m. Känns inte alls som ja kommer att ha tid med det! men men, det är ett måste. Idag när jag vaknade var jag glad och pigg, var pepp för dagen. Men när jag sitter på bussen in till skolan så fick jag så ont i huvudet! Och det har inte slutat än.. Gud vad jobbigt! Och btw mitt pip i örat är kvar, så jag ska på återbesök imorgon.. Men jag har inte så stora förhoppningar om att det ska sluta. Hade iaf matte, ville gå hem men tänkte vara duktig och stanna kvar, men så hade vi ingen lärare innan lunch, och inte efter heller. bara en föreläsning sista lektionen.. Som började kl 1 och isf skulle jag sitta i skolan i 3 timmar! Nejtack. Jag åkte till stan, lämnade in ett par skor som ska lagas, sedan köpte jag hårspay och örhängen. Åkte hem till Robin somnade på fläcken och sov i 3 timmar. älskar hans säng :p

Sedan vid 4 kom han hem, och jag hade pluggat lite också, så det var ju bra! Vi hade trevligt, och sen kom yvonne hem. Och pappa hämtade mig runt halv 7 tiden. Åkte hem och stöttade min lillasyster, kämpa på du är bäst. Och jossan med, ni är bra tjejer! Åt middag, mamma åkte på kör. Sen satt jag och snackade med elin ganska länge och nu sitter jag här. Så nu ska jag sova. Och här nedanför är lite random bilder som ja vart seg med att lägga upp!

Så godnatt!



Våra nya laptops som vi har i skolan!


Emelee hade en häftigt högtalare :p


Pappa och farmor <3


Och domhär är så bra! Jag sitter och har dom på mig nu med. Det är
tofflor, dom är så sköna. Toppen att sova i på vintern när det är lite kyligt.
Så köp sånna om du fryser om fötterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0