Lördag = Cheerleading Dm på fyrishov!

Igår var det Cheerleading Dm!
Vaknade upp med han som jag gillar mest. Sen fick jag stressa lite för att komma till fyrishov, kom dit runt kl halv 1. Där träffade jag Tora, Linnéa och louise! Vi skulle kolla på tävlingen ihop. Tack för en rolig dag tjejer! ♥ Vi fick platser högst upp, det var as nice! (men lite varmt) Tävlingen började kl 1-5, man fick lite ont i rumpan (A) Linnéas lag Black Hawks skulle tävla mest därför man var där! Dom hade såklart sista numret ut som var kl 4. Dom var så duktiga! Och inte nog med det!!

GRATTIS TJEJER TILL DM GULD!  ☺♥

OCH GRATTIS KARIN TILL 2:A I INDUVIDUELLT ☺♥

OCH GRATTIS LINNÈAS EGAN LAG SOM VANN GULD DOM MED! (
spitfires.blogg.se) ☺♥

Superbra kämpat, ni ägde alla så hårt. jag kommer lägga in videon så ni får se den!


Ett yndre spirits lag!


Samma lag igen!


Cheerdance!


stunts!


Linnea baby! så duktig, grattis grattis! ♥


Efter tävlingen så gick jag och tora till bussen, men hennes buss gick inte förns om en timme så hon åkte 110 till storvreta med mig, vi gick hem till Robin ett tag sen gick jag med henne till tåget :) Sen gick jag tillbaka hem till robin och hade en toppenkväll! ♥



Här är videon, lite dålig kvalité. Men den är bäst endå!

Kommentarer
Postat av: Linnea (syster)

vi är grymma :D tack för att ni kom <33

2009-03-22 @ 17:24:28
URL: http://dessbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0