måndag igen då

Hej.

Imorse när jag vaknade var jag på bra humör, men blev lite ledsen när jag tittade ut och såg att det hade snöat! :(
Gick till skolan, fick sluta tidigare, skööönt! Satte mig på ett fik, jull satt med mig ett tag sen skulle hon träffa Carro. Jag satt kvar på fiket i ca 1,5 timme drack kaffe och pluggade! Det gick bra, sen skulle jag träffa mamma, vi åt på Cupido! Gott. Sen skulle jag mamma och pappa på kurs för ja ska övningsköra! Det tog 4 timmar, omg va länge! Men man lärde sig mycket! Sen kom jag hem, ringde till robin <3

Och nu är jag trött och vill sova. men ja börjar 11:50 imorgon, så jag ska sova till kl 10!



Jag imorse


Plugga!


Hittade denna koftan, gillade den mycket. Snyggare färg i verkligheten.
Kanske ska köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0