Ros



Jag gillar roser, och min röda topp som jag köpte i Frankrike förra sommaren. Nu sitter jag i mitt rum och pappa kom precis in hit med papper från akademiska sjukhuset, jag vill få pengar från mitt ärr. Och nu har vi fått en massa information om när och hur allt hände (jag vet ju allt, men man måste ha det) Sen ska vi skicka in bilder på mina ärr. Hoppas att jag kan få ngt för dom, haha. Igår hade vi gäster från Örebro här, det var trevligt! Kan lägga upp någon bild från det sen, vi kollade på melodifestivalen och åt Fondy!

Jag gick och la mig runt halv 11. Men kunde som vanligt inte sova, så jag vaknade upp vid 2 tiden och mådde illa, så somnade jag vid 4, halv 5.. Har fått sömnproblem verkar det som. Idag ska jag inte göra mycket alls! Grejja lite hemma, räkna matte och lite andra skolsaker.




Robin visade mig den här videon för någon vecka sen, Fyfan vad jag skrattade!! Älskar katter <3

Kommentarer
Postat av: Toris Snoris

jag tror att du kommer få pengar för dom!

2009-03-09 @ 12:35:58
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0