tjejer <3

Tja!

Nu sitter jag i skolan och är helt slut. Inte så konstigt för jag gick inte och la mig i tid igår (robins fel) men det var en bra kväll iaf, förutom att jag ville sova runt 8, men tvingade mig själv att vara uppe ett tag.. Gick upp runt kvart över 9, kunde gått upp senare men robin tviungade upp mig bara för att han skulle upp. I helgen blir det fest! Men jag vet inte vart jag ska få dricka ifrån? Jag har inte druckit ngt sen min 17 års fest den 13 december. Duktiga jag ;) men men, så om någon kan hör av er? haha

Här är lite bilder från en så skön kväll!


Fina tjejer!


<3


Jag och lisa (fekke lisa!)


Jag och Tora! <3



Jag och Therese, min barndomskompis som jag ska
träffa på fredag! <3


Jag och Lousie! <3


Jag och Maria! <3 söta snuttan

Jag vill åka till robin idag, för jag har inget att göra.. Men jag sa imorse att jag inte skulle till honom, så då måste man ju hålla det.. Imorgon slutar jag kl 11, så då kanske jag kommer hem till robin. Får se!

Nu ska jag kolla lite på ett data prov som jag ska ha sen! :(

Och om du läser detta therese, kan du ringa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig tulan!<3<3<3

2009-03-31 @ 14:16:09
URL: http://theoutshine.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0