A hard work work



Nu sitter jag i min säng, har bytt lakan så nu är de skönt och fresch! Lyssnar på bra musik, och försöker plugga! Prov imorgon, jao. Men tänkte smita ifrån och skriva ett litet inlägg endå, för de är inte direkt kul att plugga, vem tycker det? Har iaf haft en toppen helg, som ni kanske har sätt! Hoppas ni också har haft det, just nu känns det inte alls kul att det är skola imorgon, ska iaf gymma och göra de gamla vanliga och sova över hos R! de är nice. Så ska han hjälpa mig till Word provet som jag har på tisdag :>

Och jag har ont i ryggen för att en viss person la mig ner på golvet och fick för sig att jag typ skulle rulla bakåt, gissa vem så får du en puss? XD

Nu ska jag fortsätta att plugga, Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0