Hallå

Japp, hejsan då.

Nu är det så att jag tror jag har fått halsfluss.. Mitt immunförsvar suger verkligen! Först var jag förkyld, sen fick jag influensa och nu detta? På så kort tid! Fyfan..

Min gårdag var iaf med, Norge vann! Kul tycker jag, han var duktig. Men hur fan kunde malena komma 21.a !? :s
de fanns ju så många värre... jaja, utlandet tycker tydligen inte som oss. R åkte hem idag runt halv 5, saknar alltid honom när han åker. Får se när vi ses igen, (tror jag blir hemma imorgon) har inte alls lust med det. Det betyder inget stan med R och inget sova över.. Sen på Tisdag ska jag göra laser, och på onsdag är de träning (om ja är frisk, MÅSTE BLI!) kommer ju bli fet, hehe de kommer jag nog inte bli men känner mig svag i kroppen, har ju inte tränat mycket alls sista tiden pga att ja är sjuk :/

Och på Torsdag är det Birdie som gäller!! Fast ja ska bara vara där i 1 dygn, haha är ju kvällstrött av mig (A) sen på söndagen fyller R 18 år! :o <3 Sen på måndagen ska han mönstra för lumpen. Japp, sen är de inte länge kvar till skolavslutningen, LÄNGTAR!

Bilder från fjällnora och så kommer när jag fått dom från jull. Nu har jag inte tid, sitter och läser engelska bok.
Hoppas ni mår bättre än mig, puss!

Kommentarer
Postat av: Svettlana

aa verkligen värsta bullmagen...:O

2009-05-18 @ 12:30:56
URL: http://svettlanasexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0