Nu är det inte länge kvar!

Hallå!

Sitter i skolan och ska ha lektion snart, idag är det sista provet kvar sen är det inget mera prov! Woho ;D
så jäklar skönt, håller ni inte med? ;>
Och nu är det inte länge kvar till jag slutar 1.an ! :D

Igår var en mysig dag (förutom att jag har halsfluss och äter medicin) är allt bra. Gjorde nationella i matte, sedan åkte jag hem till R och pluggade, sedan runt halv 2 drog jag in till stan, köpte en sak (till Robin) hehe, så kan inte säga vad. Sedan fick jag och kollade ögonen, hade bra syn! Sedan träffade jag R, han var på banken. Vi skulle gå och köpa kläder till honom som han skulle ha på sig när han fyller 18! Vi gick till forumgallerian och hittade ett par svarta stuprörsbyxor och en snygg skjorta! Grr, min man var fin <3

Sen gjorde jag laser, det gjorde lite ondare denna gången, men nu är det så skönt! Idag ska jag gå i skolan, sedan ska jag åka hem till R och lämna min laptop, ska ju på Biride 19 imorgon! :o haha, anna på ett lan, otippat? (måste ju stötta min killes aktiviteter lite, eller?) haha. Men nu ska jag ha lektion, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0