Sjuklingen Anna ♥



Hej alla söta!

Nu sitter jag hemma i mitt kök, och håller på att göra te. Har ont i halsen, feber och ont i öronen. Toppendag! Det gick inte bra på nationella i matte (men det var väntat, inte haft tid att plugga) haft tusen andra saker att göra. Orkade inte gå till skolan idag, men jag var ju tvungen. Gjorde nationella sedan stannade jag kvar till halv 2 ungefär, för jag och Emelee skulle redovisa vårat arbete om bröstcancer, det blev mycket bra! Våran lärare tyckte att vi var duktiga. Kanske lägger ut den någon gång, det är en powerpoint! ^^

Sedan efter skolan tog jag bussen till stan, skulle ha gjort laser idag kl 18 men jag orkade inte det, så jag bokade av och bokade nästa vecka ist! så åkte jag hem till robin, gick och la mig och sov i ca 1½ timme. Superskönt och behövligt! Sedan kom darling, vi pratade om städning, hehe.. Sedan bestämde sig R ''ska man säga äntligen?'' för att städa. Gillar inte att vara en tjatig tjej, men ibland går det inte att undvika. (A)

Nu sitter jag och hade precis en konversation om den 29.e när jag, Robin, Bengan och Greggan ska åka ner till Leksand till Robert. Vi har bestämt att vi ska åka tåget på den fredagen runt 15:30. Det ska bli kul. Det som blev lite mera kul var när grabbarna började med sina fantasier på msn, haha ska lägga ut snart! Nu ska jag dricka en härlig kopp te och planera för hur jag ska packa.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0