Snart dags för sängen!

känner mig ganska trött nu, ska sova efter detta inlägget :p Tänkte bara på lite saker. Så tänker skriva de nu, hehe.



Här är en bild på älskling när vi åt 2 års förlovningsmiddag <3


Gott! :)


Och nu tänkte jag Hissa och Dissa!

Jag ska nu HISSA....

Att min älskling äntligen städade rummet, haha!!


Och så ska jag hissa att det är så skönt att gå runt i mjukiskläder :D


Så ska jag Hissa en till sak, tuggummi! Domhär Senses alla smaker är så goda,
och håller längre :D Prova om du inte gjort de.



Och nu till Dissen

Och det är nog vad alla dissar just nu, att det är så SJUKT JÄVLA MYCKET SKOLARBETE!!
alltid innan och efter loven. Herregud...

Kommentarer
Postat av: m

glamourös middag....

2009-05-18 @ 15:50:57
Postat av: Monié

Haha va Robin såg taggad ut xD

2009-05-18 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0