Valborg 2009!

Ja, nu ska jag berätta om min Valborg!

Jag vaknade som sagt kl 7 (pga snickarna) men nu är det klart och vi har golv att gå på! hehe.. Sminkade mig och fixade de jag skulle ha med mig och sedan åkte jag med mormor hem till Robin, när jag kom dit satt han i kalsonger och läste tidiningen. Och tåget gick om 20 min, haha. Men han hann som vanligt i tid så det va lungt. Vid tåget träffade vi Robert och Martin! jag hade saknat robert, min vän. Vi åkte samma tåg in till Uppsala, gick in till stadsparken! Det var så jävla mycket folk (var lite dålig att ta kort idag) Vi letade efter Tora och hennes people som vi skulle ha träffat där. Men när jag ringde henne så var hon på Gränby och provade klänningar? haha, blev lite förvånad. Det var synd att vi inte sågs, men så kan det gå!

Jag och mitt lilla gäng träffade en massa människor, det var kul! träffade tjejer från 9c också, det var trevligt! Vi gick ner och satte och på bryggan och åt jordbubbar <3 mums. Så var det en massa emosar bredvid oss som hade hittat Charliiieee hästen från forsränningen, hahah. Vi satt i solen och hade det bra, sen ville robert ha glass så vi gick till Ica och dom köpte glass och jag köpte Chips, gott. Sen gick vi och skulle kolla hur mycket en filt kostade, men vi pallade inte köpa någon. Så gick vi runt lite i stan, sen gick vi tillbaka till stadsparken och träffade Jessica, och några storvretare. Vi slog oss ner där, och där käkade man annanans, och rökte vattenpipa. Det var poliser överallt som hällde ut dricka, haha stackars dom som råkade ut för det!

Sedan blev vi hungriga och gick till Little Italý och käka en superstor pizza! Aldrig sätt en sån stor pizza förr, haha. Det var gott, martin käkade buffé och jag,robert och Robin åt pizza, vi satt där ett tag. Sedan kom Bengan! haha så jävla skön kille dedär, sa så klockrena saker hela tiden, honom gillade jag starkt! Vi gick tillbaka till stadsparken en gång till, och sedan så skulle Robert och hans gäng dra till ekonomikum. Men jag och robin stannade, så träffade jag Maggan (maria)! Det var trevligt, vi satte oss nere på deras filt hennes syrra var där också. Polisen kom och hällde ut en del av deras dricka, sämst. Sen gick vi till Flurran, för mina föräldrar var där. Det var skön live musik. Sedan körde mamma mig och Robin till Micke, annakarin, louise och linneas hus. Vi satt där i solen, åt gott och hade a good time! Tack för det.

Louise och Linnéa skulle dra på fest, så dom drog runt 8 tiden, jag Adrian och robin satt och diskuterade vad vi skulle göra på kvällen, adrian bestämde sig för att vara kvar där och ha trevligt (va jobbigt med hämtningen sen, han bor i gävle) så jag och Robin åkte bussen in till stan. Hade pratat med Maria, och emil i min klass skulle ha fest i bjk som tydligen skulle bli bra. Så vi bestämde oss för att åka dit, Robert,bengan och Greggan (martin) ville hänga på. Så vi bestämde oss för att träffa dom vid max. När vi kommer dit och ska precis dra oss till bjk bussen så får jag ett sms av maria att de inte blir ngt! Det var tråkigt att höra. Så vi satt utanför max i ca 1 timme och snackade och åt upp mina chips, haha. Det var en massa fulla ungdomar på stan, det var en tjej som ramlade där vi satt mitt på marken, de måste ha gjort jävligt ont!

Vi satt och ringde runt till alla kontakter man hade för att se om någon hade fest, men alla var nere på stan. men det var ju så jävla kallt så de fattar jag inte, haha. Greggan ville sätta sig på en buss och åka runt och festa där, haha :p Vi satt där ett bra tag, sen bestämde vi oss för att springa till tåget till Storvreta. Vi sprang dit och på vägen dit såg vi att de stod att 115 till stv skulle gå om 30 min, och de va 2 min kvar till tåget gick. Vi sprang som bara den, så när vi kommer fram står det att tåget är inställt och att de går en buss ist, men den gick bara till Tierp!? fuck tänkte vi. Sen satt vi oss och hängde inne på stationen och robert visslade på låtar som vi skulle gissa va de va! Sedan när de hade gått 25 min så gick vi ut till bussen, men då stod det att den skulle gå om 23 min!? WTF.. Så vi stod ute i en halvtimme till, pratade med pappa i telefon, han bara skrattade åt vårat fail :p

Sen kom bussen iaf, och på den träffade vi några sköna lirare som robin kände, dom var nog inte helt nykra dom satt och drack på bussen längst bak och hade lite fekke där! Dom på bussen lär inte ha gillat oss, hehe.. Han som körde bussen körde ganska fort och hackigt, och en gång blev de ett jävla skutt! Och då sa Bengan
- haha detta är ju bättre än Liseberg!! haha
- varför betala flera hundra för att åka karusell när storvretabussarna äger! :D

Alla började skratta som bara den, haha så skön bengan. När vi satt på bussen tyckte Emil tror ja han hette att vi skulle till hans lägenhet och festa. Men de ville inte hans flickvän så då blev de inget, de va synd! (typiskt tjejer sa robin, haha) de fatta ja inte rikigt hihi. Så de hela slutade med att vi gick hem till Robin, och hade en egen fest i hans källare, satt och lyssnade på bra musik, busade i sängen och bengan hade med sig en liten macka som han satt och åt på. Yvonne kom hem runt 3 tiden, alla gick upp och hälsade och snackade med henne,hon hade vart på fest. Sedan skrev alla på en liten griffeltavla i hallen, jag frågade vad dom gjorde då sa dom
- Vi skriver i gästboken(A)
Det var trevligt! Men alla var rättså trötta, speciellt Robert och Greggan! haha :D Bengan sa en till sak
- Alltså att vara i robins källare var fan höjdpunkten på kvällen! :D
- Jag gillar bara robin mera och mer varje gång han säger ngt

(jag förstår honom, haha!) Sedan blev det böghög på robert och greggan där dom låg och sov i fosterställning XD Runt halv 4 tiden bestämde Robert och Greggan för sig att dra hem, och jag och robin ville göra annat haha, nej ja skojja men vi var trötta vi med. Greggans pappa kom och hämtade honom. Sen låg jag och robin och mös. somnade runt 4, sedan vaknade vi halv 1 idag :) Det var min valborg!

Den var bra, men inte mycket som blev som planerat ;)


Såhär såg jag ut :)


Igen :)


Jordgubbar :>


Robin skärpade ner i vattnet :o

'
Jag och baby!


Dom tog slut fort!


Busfrö!


Valborgspussen :*


Påväg till Little Italy verkade de som att robert blev trött i benen :p


Våran ''Lilla'' pizza :p


Pizzasallad :D


Han är min <3


Steker i solen!


Felix var på g!


Jag och robin i soffan


Robert, haha!


Bengan och chipsen :D

'
Greggan och bengan utanför max!


Bengans macka ;>


Robin fixade musik


haha, lilla killen somnade efter ett ta


Greggan me!


*klick* robert och greggan i 69! haha :D




En liten osereiös video ;>


Sedan vaknade dom efter ganska mycket hoppande hehe.. Tack för kvällen ;>
Jag var dålig på att ta kort på alla jag träffade m.m hehe ingen bild på mig tom :o de va ovanligt, men som sagt minnerna sitter i huvudet det är det som är viktigast ;)

Nu ska jag sova, pussis!!

Kommentarer
Postat av: Greggan

Bengan är sexig, tänk om man skulle vara baguetten. ;)

2009-05-04 @ 15:29:36
Postat av: Monién

Värdaste filmen på youtube just nu ! :D

2009-05-05 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0