Bad romance

ja, jag som alla har säkert fått Lady Gagas nya låt på hjärnan, haha.. Men just nu spelar min familj Abba i huset så det får väl duga då. Imorgon ska man upp kl 6 igen.. Men slutar ganska tidigt. Sedan ska jag till gymmet med min sötnos. På tisdag är jag ledig, gud så skönt! Update jag har fortfarande inte hittat ringen, men jag ringde till spågumman igen och hon sa att den ska ligga på golvet i en källare, lite lustigt eftersom Robin har en källare ;>

Och snart är det bara 1 månad kvar till jag fyller 18 år! Yeah.


Ibland skulle det vara nice om de fanns 3 av mig, ellerhur ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

Vad fina bilder på dig :)

2009-11-15 @ 18:53:58
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men sluta vara så snygg då! ;) Och tack för den uppmuntrande kommentaren <3

2009-11-16 @ 10:19:04
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0