Hemma är bäst

Nu är jag hemma från praktiken och från gymmet, det gick bra att träna men jag var så trött! Imorgon är jag ledig och jag ska nog lägga mig ganska tidigt idag och sova länge imorgon. Gud så skönt! Fick en väldigt snäll kommentar som jag tänkte svara på.



Så jag tänkte svara på den då.


Jag har alltid tränat mycket, en period i mitt liv tränade jag truppgymnastik på ganska hög nivå i ca 3 år, 3 gånger i veckan 3 timmar, haha. det var superkul men jag tröttnade tillslut. Gymnasik har jag hållt på med hela livet. Sedan slutade jag och gick över till badminton, som är en otroligt kul och jobbig sport! Det är många som tror att det inte är ett dugg jobbigt, men det blir ju vad man gör det till. Badminton tränar jag 2 gånger i veckan och det är väldigt bra konditionsträning. Sedan har jag också ett gymkort på friskis & svettis, där brukar jag träna styrka 1-2 gånger i veckan. Hoppas du är nöjd med mitt svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0