Hemma, och ledig imorgon.

 

Hejsan!

Nu är jag hemma efter dagens alla moment. Började kl 7 (var dööd) och slutade 4. Sedan åkte jag till gymmet och Robin var också där. Inte Therese dock för hon är sjuk nu med! Segt. Hann bara träna i 40min för sedan skulle jag på luciaträning igen, det gick bra förutom att jag började gråta lite, haha.. Så jag kom hem kl halv 8 och blev bjuden på en supergod middag inne hos mormor och morfar, dom är verkligen guld för mig. Nu ska jag bara ta det lugnt för det behöver jag verkligen! Vart en tuff och jobbig vecka. Imorgon ska jag träffa Emelie på stan och massa annat kul, love it. Nu ska jag dra, pusspuss.

 

 

Det jobbiga är att jag kommer att sakna dig, men kommer du att känna som jag, kommer saknaden av mig vara lika stor för dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0