New Moon!

Idag har jag vart hemma och tagit det lugnt, sedan åkte jag mamma och elin in till fyrishov för Elin skulle tävla i Gymnastik hon slutade som 6, bra jobbat! Sedan åkte vi til Gränby jag köpte lite saker. Efter det åkte vi och käkade på en Thairesturang, det var mysigt och mumsigt! Sedan kom det jag väntat på hela dagen. New Moon! Jag tycker den var väldigt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Spänning, sorg och lite kul också, ALLA borde se den.. Men se den första först, det får ni inte missa ;) Jag och Tora var inte riktigt eniga, hon ville ha Vargpojken men jag vill fortfarande ha Edward, haha ^^


<3



Kommentarer
Postat av: paulina

braa! anna, edward är bäst och jävlig snygg !!<3

2009-11-22 @ 01:10:55
Postat av: Anna

SV: man kan inget annat än att hålla med ;)

2009-11-22 @ 10:19:27
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0