Skolveckan har börjat!

Inatt kunde jag inte alls sova bra, sov hos Robin vilket är konstigt för jag brukar sova bra när jag sover med honom. Men jag tror jag sov några timmar iaf.. Men imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allt och sova vidare! Men icke, dagen började med ett oförberett engelskaprov (som jag lackade ur på tillslut) sen var de samhälle och idrott. Sedan åkte jag hem till Robin och sedan åkte jag hem. Imorgon är det min jobbigaste dag på veckan, slutar halv 5. Jobbigt. Nu kollar jag på Simon och Tomas, ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Torakarolina

Anna du måste blogga mer så jag har någonting att göra på lektionerna :O

2009-11-03 @ 10:03:48
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0