My week

Hej hallå!

Nu är jag hemma igen efter en seg dag. Blev ingen träning kände mig inte helt hundra. Dock åkte jag hem till farmor och fikade och pratade. I veckan har det vart mycket plugg, pluggade i måndags och tisdags. Och i onsdags fikade jag med Therese, det var mycket mysigt! Saknat dig vännen, hoppas vi ses snart igen. Sedan tränade jag badminton! Sen hem och plugga igen.. segt med allt plugg tycker ni inte?

Sen på torsdagen hade jag provet, tror det gick bra. Sen körde jag ett gympass på friskis! Och sedan fick jag äntligen träffa min älskade pojkvän <33 hade längtat efter honom så! Han är den bästa och jag älskar honom så galet mycket! Tack för att du är min Robin.

Och idag, ja nu sitter jag hemma och väntar på middagen, och sedan kom det en lite rolig överasskning. Robert ska komma hit ikväll från Leksand och umgås. Och min älskling är på lan i skolan som jag ska åka till imorgon och kolla hur han har det. Sedan ska jag sova över hos honom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0