This day sucks

hej bloggen!

Nu är jag hemma efter en dag med 2 lektioner i skolan, den första var helt okej men den andra slutade med ilska och tårar (åter igen gråta är tydligen min grej) jag som brukar vara ganska stark är nu en liten ledsen tjej. Som inte vet någonting om något. Det enda jag vet är att jag är arg och ledsen. Jag förstår mig inte på dig, Jag vet inte hur jag ska göra med detta, men en sak vet jag kanske.

You're gone.



Varför kan jag inte vara så glad som jag var den dagen

Kommentarer
Postat av: Alle

Vad har hänt? :O

2009-10-19 @ 13:33:15
Postat av: Sanna

Man kan inte alltid vara stark! Vet inte hur många lektioner och skoldagar som slutat med att jag åkt hem och bara gråtit och att jag känt att jag inte kan någonting alls... Men vet du vad? Det ordnar sig, vad det än är, jag tror verkligen det. Du är så otroligt fin och verkar vara så begåvad. Men, man kan inte alltid vara bäst! Gör så gott du kan, det är mer än tillräckligt. Kämpa på!

2009-10-19 @ 13:47:52
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Om människan inte är ledsen över att ha förlorat dig som vän så har an/hon aldrig varit en bra vän - tänk på det. Vilket såklart gör ont det med, men samtidigt kanske det blir lättare att komma över. Hoppas att du i alla fall kommer över det, även om det inte "löser" sig. Du är bra! <3

2009-10-19 @ 23:14:42
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0