Borde spelat in

Godmorgon!

Inatt vaknade jag runt klhalv 1 av att jag hade feber, sjukt ont i huvudet och smärta i halsen, kul? fan också.. Kul att bli sjuk igen. Var väldigt arg, stannade hemma idag (är ju tvungen) men dock tror ja inte att det är svininfluensa, så dåligt mår jag inte. Nu är Robin i skolan och är nästan frisk, och jag blir sjuk. Kändes väldigt tråkigt eftersom jag skulle träffat Tora idag med. Men imorgon måste jag till skolan, skolfoto + ett viktigt ärende.

Imorse när jag hade vaknat så ringde jag till Pappa, vi patade ett tag, han hade tydligen inte fattat imorse att jag var hemma och sov. Så när jag gick ner för trappan, trött ont i kroppen så går vårat LARM!? ja bara - Vafan!! Fick lite panik, försökte öppna dörren, den var låst. Sprang som en idiot till köket och slängde upp dörren från köket och sprang ut (i duntofflor, t-shirt, små trosor) haha!! Och då går de höga larmet igång, som verkligen hörs jättelångt och högt! Jag sprang runt huset och stängde fort av larmet. Och när jag kan pusta ut så står min mormor och morfar vid deras trappa och kollar på mig lite fundersamt :p haha, jag kunde inte göra annat än att skratta.

Kommentarer
Postat av: Tjocka Gubben Ahlin

hahaha shit happens :P

2009-09-08 @ 13:14:17
Postat av: Anna

haha jo de gör ju de XD

2009-09-08 @ 13:55:05
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0